Als je alle speltakken hebt doorlopen, belandt je eigenlijk automatisch bij de Roverscouts. Deze jongeren draaien zonder begeleiding. Wel zijn er adviseurs waar de Roverscouts eventueel op terug kan vallen. Net als bij de Explorers zijn zij geheel zelf verantwoordelijk voor hun programma en financiën.

De Roverscouts zijn ook een ondersteuning voor de leiding en het bestuur. Indien er grotere activiteiten zijn, kunnen zij hierbij helpen.

Ook een zomerkamp is voor hen mogelijk. Ook nu weer bepalen de leden zelf waar ze naar toe en hoe ze daarnaar toe gaan en natuurlijk wat ze daar gaan doen!

Opkomst informatie

De opkomst is elke vrijdagavond. De opkomst start om 22:00 en zal eindigen waar neer de gezelligheid op is . De locatie van de opkomst is de Helix.

Algemeen contact emailadres voor de stam:    stam@scouting-hedera.nl